Bara jag

det känns lite konstigt att när jag väl kommit igång med en blogg så är det bara jag som tittar på den. Första dagen så var det en till som tittade, men efter det har det varit högst en, och jag vet ju att det är jag.
I och för sig så har jag ett uselt "blogg-namn" inga index och har inte berättat för någon att jag börjat blogga.
Jag tror inte jag skulle vilja läsa detta heller, jag är ju inte precis intressant. men det är rätt kul att skriva ibland.

Idag har jag varit på jobbet från 6.15 - 15.15, kanske inte var supereffektiv, men lite nytta har jag nog gjort:
 Hade förvaltningsmöte med min besvärligaste systemägare, tala om bocken som trädgårdsmästare, hjälpte till så att några provvagnar kan komma iväg på sin expedition och tror att jag har lokaliserat felet i mitt SQL-windows system, och svarat på en massa korkade frågor.
Nu ska jag försöka göra en wok på skinkstek och nudlar. Blir säkert jättegott även om killarna är måttligt förtjusta.

Trackback
RSS 2.0