Våren kämpar på

Jag fortsätter att pyssla med mina plantor. Igår planterade jag isär ett gäng. Det börjar bli väldigt många små krukor. Synd att jag inte har någon plan  för var jag ska sätta min plantor. Tror jag ska räkna dem i kväll.
Planterade lite penséer i krukor ute, få se hur länge det dröjer innan rådjuren hittar dem.
Sniglarna kommer stort, jag har hittat massor pyttesmå.

Felix kan nästan cykla nu. Efter 2 fotbollsträningar så går det riktigt bra. Och så nyttigt för mig: Springa med Felix + cykel till fotbollsplanen, promenera hem, promenera tillbaka, springa med Felix och cykel hem. Jag får träningsvärk. Felix hade ju bestämt sig för att han inte ville spela fotboll, men när det´drog igång i måndags så ändrade han sig. Jag som bestämt mig för att inte övertala honom att fortsätta.
Trackback
RSS 2.0