Fortfarande ont

Högerarmen blir inte precis bättre. Jag vaknar många gånger på natten av att det spränger i armen och handen. På dagen så är handen domnad, så det blir ganska jobbigt att skriva på tangentbordet, eftersom jag skriver med båda händerna. Vänsterhanden kan domna lite ibland, men inte alls på samma sätt. Jag har varit i kontakt med företagshälsovården och ska få komma till en sjukgymnast 3 sept. Jag skriver detta för att komma ihåg hur länge jag har haft ont och hur jobbigt det känns. Den 15/8 skrev jag om detta första gången och då hade jag haft problem några dagar.
I eftermiddag ska jag få massage, det ska bli skönt hoppas att det hjälper något.
Jag behöver var stark och duktig eftersom det känns som om hela familjen är lite i svajning nu. Tur att mamma är här, hon är en klippa.

Trackback
RSS 2.0