Måndag igen

Det är livsfarligt med långhelger. Visserligen så jobbade jag halva fredagen, men det var hemifrån. Satt i nattlinnet i soffan med PC:n i knät så det var rätt OK.
Men har jag fått vara ledig några dagar så vill jag aldrig jobba igén. Trots att jag trivs med mitt jobb och har det bra. Dax att tippa på lotto eller köpa en trisslott.
I fredags så tog vi årets första bad. Det var jätteskönt i vattnet. Annars har det blivit som vanligt : Mycket jobb i trädgården, tvätta kläder, grilla och dricka vin. Helt OK. Städa får vi göra till hösten.
Maria har städat kylskåpet och kryddskåpet. Tack! det blev superfräscht. Dessutom pågår projektet röja på övre toaletten, jag har inte inspekterat, menvår soptunna är full nu så det blir nog väldigt bra.
Peter ägnar sig åt att beskära alla buskar han hittar i vår trädgården ,så nu har vi stora rishögar överallt.
Trackback
RSS 2.0