Jättetrött

Idag har vi slitit. Först gick Mamma och jag en promenad runt Näset för att dela ut inbjudningar till Felix kalas. Det tog en timma och 45 minuter i rask takt. Felix ska ha bowlingkalas på lördag.
Sedan åkte Mamma, Albin och jag in till stan för att Albin skulle få jackan som han fick i födelsedagspresent, det blev också en rejäl proemad på ca 1,5 timmar. Efter det åkte vi till Ikea och köpte möbler till Albins rum, men vi får grejerna hemkörda i morgon.
Sedan avslutade vi det hela med att handla mat på Coop. Ikväll blir det lammstek.
Tyvärr så är det ett kort kvar att dela ut, men jag tror att jag tar bilen då....

Albins födelsedag  tror jag blev lyckad. På kvällen gick Albin, Peter, jag och Mamma ut och åt på Hereford Beefstouw och hade en trevlig kväll. Det är verkligen en "kött-restaurang". Albin drack vin för att markera att han är vuxen nu.

Trackback
RSS 2.0