Snart jul

Vi har inte fått någon snö alls. Bara lite, lite vitt som blåser omkring. Men det känns ändå som om julen snart är här. nu är det dags att leta fram alla adventssaker så att det äntligen kan bli lite ljust.
Jethro Tull var bra, Peter och Oscar bara tindrade och log och Maria och jag trivdes också. Det är faktsikt kul att gå på konsert. I helgen var det rätt lugnt, Felix och jag var på Frölunda Torg och handlade, kappa till mig och kängor till honom. Det gick jättebra, Felix var snäll och rar hela tiden. Peter och Simon bytte till vinterdäck på polon. annars var det naturligtvis som vanligt, mat och tvätt. Det är det mina helger domineras av. På menyn den här helgen var det fisksoppa på lördagen och lasagne på söndagen. Jag kan i alla fall inte klaga på aptiten hos mina familjemedlemmar.
Maria fick VG på sin första tenta.  Det är jättekul att att allt slit gav resultat, det är ju svårt att veta vad lärarna vill ha men tydligen så gjorde min lilla flicka allt rätt (som vanligt). Jag är inte jätteförvånad för när det gäller att skriva så är Maria mycket duktig. Kram på dig lillan !
Trackback
RSS 2.0