Dagarna rullar på

Få se om jag lyckas få ut mer bilder från Englandsresan. Det har gått snabbt att komma in i vardagslunken igen. Det känns som om tiden räcker till ännu sämre nu än vad den gjorde före semestern.
Inget gott tecken.
I måndags var vi på handledarutbildning med Simon, så nu ska han börja övningsköra. I tisdags hade vi besök av vår byggnadsingenjör och diskuterade tekniska lösningar för vårt altanbygge. Han ska återkomma nästa vecka med exempel på hur hans ritningar brukar se ut, sedan ska vi bestämma om han ska hjälpa oss med bygget. Han har dessutom några hantverkare som han kan brukar jobba ihop med som han kan rekommendera.
Då jag jobbade både lördag och söndag så ska jag vara ledig i morgon. Jag funderar på att ta med mig Maria och åka till Ullared eftersom jag behöver köpa nya lakan. När jag var där senast (för ca 5 år sedan) så köpte jag örngott för 8 kr styck som har hållit bra. Ja, vi för väl se, det finns ju lite att pyssla med hemma också.
Albin kommer hem i kväll efter att ha varit ute i naturen den senaste veckan. Tydligen hade de gått tre mil natten till i går. Verkar jobbigt att vara soldat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0