Många mil

Igår var Maria och jag i Ullared. Det var mycket bilar på parkeringen, men inte så farligt med folk inne. Eller det var det väl, men det är så himla stort så det märks inte. Inga långa kassaköer heller. Tur det eftersom alla handlar tokmycket, så det tar rätt lång tid ändå,.
Mitt mål med resan var att köpa lakan och badlakan och det lyckades jag med. (plus lite till). Vi var där från klockan 11 till 16.45. Sedan var vi väldigt trötta. Vi kom hem utan missöden och grillade på kvällen.
Idag har Peter och jag varit i Helsingör för att proviantera lite inför kräftskivan nästa helg. Det gick också bra, vi handlade det vi behövde och lite till. Sedan åkte vi hem och grillade.
Förresten så grillade vi i torsdags också, Albin kom ju hem och det ville vi fira. Han har det rätt tufft och fötterna blir bara värre och värre.
I morgon ska jag vara hemma och pyssla lite.
När vi var ute och åkte så upptäckte jag att det är närmare till Oslo och till Köpenhamn än vad det är till Lindesberg. Mysko.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag skulle också vilja bo närmare Köpenhamn än Lindesberg.

2009-08-25 @ 07:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0