Sims 3

Jaha, då har jag testat Sims 3. Väldigt likt Sims 2, men med mycket bättre grafik och verkar lite krångligare. Det kan i och för sig bero på att det skiljer sig lite från 2:an som jag är rätt van vid. Som vanligt när jag spelar Sims så hinner min stackars simsare bara med att sova, gå på toa, duscha, jobba, laga mat, ev läsa en liten stund och sova igen. Dessutom har hon väldigt ont om pengar hela tiden eftersom hon var tvungen att leja en städerska som tar halva lönen...
men det är väl som i verkliga livet, somliga hinner hur mycket som helst men vi andra är glada om vi hinner gå på toa i tid.
Eftersom Simon lagade middag igår han jag dock pyssla i trädgården en stund i går eftermiddag. Sedan kom regnet och i morse plockade jag 30 små och 5 stora mördarsniglar. Verkar som om jag har fått kontroll över snigelplågan. Det finns gott om sniglar, det ser vi när vi är ute och promenerar, men i min trädgård är det inte så farligt nu längre.
Trackback
RSS 2.0