sommar

Nu är det lugnt på alla bloggar. Det verkar inte som om någon har tid eller lust med att sitta vid datorn.
Jag tycker att det är härligt att vi fått en sådan värme, hoppas att jag får lite av den på min semester som börjar på fredag.
Vi har varit en liten familj på sista tiden. I lördags var det bara Simon som var hemma. Maria och Oscar hade startat sin resa till Italien, Albin var på Rhodos och Felix på Gotland. Nu har Albin åkt till Ingarö och Maria är i Italien men vi har i alla fall två barn hemma.
Mamma är här just nu men hon vill åka hem i morgon, och jag har inte hittat något hållbart argument för att få henne att stanna.
Alla rosor blommar just nu, så även kaprifolerna och shersminen. men vi skulle behöva ett stilla regn någon natt. Även om jag hoppas att ovädret som just nu finns i Halland och Småland inte kommer hit.
I lördags hämtade vi ett lass med flis så nu kan jag snart sätta igång med sista biten av min mur. Jag ser verkligen fram emot att bli färdig någon gång.
 
Trackback
RSS 2.0