Nu åker mamma hem

Då var besöket över för den här gången. Det blev lite för kort, men effektivt. Hon har skämt bort oss med tvätt,städ, matlagning bakat bröd och semlor . Själv tycker hon att hon tar det lugnt och mest sitter och läser.
I lördags hjälpte hon mig med att uppfylla mitt mars-löfte, nämligen att röja i matkällaren. Det blev riktigt fint, sedan åkte vi till tippen med en massa skräp. 
Jag fick också möjlighet till att pyssla lite i trädgården, det är så fint med alla krokusar.

Mina nattvioler som jag fått av Annika har fått knoppar, och idag fick jag mejl om att sparrisarna är på väg.

I påsk åker vi nog till Lejonbacken, hoppas att det inte är en massa snö där då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0