kväll

min snälla man tog med mig ut på en kvällspromenad. Jag kände mig så trött och stressad, men vill ju inte säga nej när jag blir tillfrågad. Efter 45 minuters promenad så känns allt så mycket bättre.
Vi såg en utejulgran flera adventsstjärnor och ljusstakar. Jag har inte alls någon känsla för att det ska bli jul snart, men det är bara att vänja sig. Det blir nog bra.
På lördag ska en snickare komma hem till oss för att prata uterum och jag har haft mailkontakt med en snickare till som också vill bygga uterum åt oss. Få se om vi kan få några vettiga offerter som vi kan gå vidare med.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, ge inte upp! Trägen vinner!

2009-11-24 @ 09:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0