Färdigbyggt

Ja, nu har våra snickare tackat för sig. I torsdags var Håkan här och satte upp de sista listerna. När han han var klar med allt dammsög han uterummet, med egen dammsugare. Imponerande.
Jag är så nöjd, det blev så bra.  Nu har jag burit in alla mina krukor från garaget, och plantor som jag sått. Det är inte meningen att de ska bo där så länge, bar tills risken för nattfrost är borta. Veckan som var bestod av vackra dagar, men jag fick skrapa rutorna ett par mornar. Här är några bilder, meningen är att vi själva ska måla både in och utsidan själva, och montera dörrlåsen. Några små detaljer på utsidan är kvar att göra, men i stort så är bygget klart. Mamma och jag har firat med rosévin hela helgen.







Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis!

Jag säger bara Ååååhhh!



Hälsa mamma att jag krattar, sorterar sopor, kvistar och ser på när nässlorna växer. det är underbart med alla fåglar här!

Stor kram!

2010-04-19 @ 10:09:07
Postat av: Karin

Ut och fota lite vårbilder nu!

2010-04-29 @ 14:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0