3:e november

Den här dagen började inte så bra. Det blåser, ochFelix undrade om det inte finns någonting annat att göra än att bada. - och det gör det ju inte. Jag är supertråkig som bara vill sola hela tiden. Efter en del hetsiga ord och några tårar gick vi till poolen, med löfte om att jag inte skulle sola och läsa.
Där träffade vi Tim


och sedan lektes det på land och i vattnet hela dagen.
Efter ett tag fick jag tillåtelse att hämta min bok, så visst blev det mycket solande för min del.


Dessutom hann Felix och jag ha lite dykskola, så nu kan Felix simma under vattnet och dyka sittande på kanten.
Det visade sig bli en jättebra dag på alla sätt och vis.
I morgon ska vi åka på "Lilla ö-turen". Det blir guidning i Las Palomas och så ska vi få se grottor där det bor människor i fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahha vad gulligt! :)

2010-11-03 @ 19:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0