Mot Lindesberg

Sista dagen i backen. Vi har verkligen haft det bra. Ett bra rum, god mat, bra skidåkning. Det enda som är synd är att framförallt jag blir så trött i benen av både lift-och skidåkandet. Men det är jättekul ändå.
Idag har Felix skidskola kl 11 och så passar vi väl på att äka så länge vi orkar, sedan reser vi de 26 milen till Lindesberg för att stanna hos mamma ett par nätter.

Jag funderar på en sak, det har nästan blivit ett tvång att få  med en eller flera bilder i varje blogginlägg. Det får som resultat att jag drar mig för att skriva om jag inte har några nya bilder att lägga in. Vad säger ni, hur viktigt är det med bilder ?


Kommentarer
Postat av: Karin

Man måste inte alltid ha bilder!

2011-02-17 @ 11:28:08
Postat av: Sofie

Håller med!

2011-02-17 @ 14:18:42
Postat av: mirjam

man måste inte ha bilder alltid men det blir ju roligare att läsa då. kram mirjam

2011-03-04 @ 17:04:01
URL: http://utandiinandetag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0