Söndag kväll...

efter en lugn helg. Felix mår bättre, han är i stort sett feberfri och trots att han har en besvärlig hosta räknar vi med att han ska till skolan i morgon. Om det inte fungerar har han två brorsor hemma.
Idag lyckades Peter och jag komma ut på en promenad, det var länge sedan sist eftersom Peter varit förkyld och jag har svårt att prioritera.
Odlandet framskrider. Igår sådde jag magnolia, akleja, clematis och kattfot. Dessa ska stå ute i kylan i flera veckor innan de eventuellt gror. Hoppas något tar sig. Idag sådde jag Alpmynta, vinterkryddbuske och vintergäck.
det var dags att plantera om kronärtskockor och paprika, så det gjorde jag. Fast bara några plantor för att se om de överlever.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jaså, är det dags att börja plantera nu? Då får jag väl sätta igång och gå igenom mina gamla fröpåsar.

2011-02-07 @ 09:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0