Hopplös

Det var verkligen inte meningen. Min jobbarkompis hade ingen matlåda med sig så vi åkte ut och åt sushi. Bredvid ligger det en blomsteraffär och jag skulle bara kolla in penséerna (mina är nu 2 mm höga och kommer troligen att blomma i oktober).
Då stod hon där bredvid sin rosa syster, men det var den röda jag ville ha. Jag tror priset var ganska ok , inte mer än 2 orkidéer. Nåja, hon kastade sig över mig och vägrade släppa taget. Nu bor hon i mott uterum och är bland det vackraste jag sett.




Ja, nu har jag en egen Kamelia. Suck..

Kommentarer
Postat av: Karin

Så underbar!

2011-03-28 @ 23:28:17
Postat av: Sofie

Åh vad vacker!

2011-03-29 @ 07:58:40
Postat av: mirjam

Det är en väldigt fin blomma!

2011-04-06 @ 21:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0