Lättskrämd

Jag, mina syskon och vår mamma ska ju åka till Florens veckan efter påsk, och det ser jag verkligen fram emot. Jag har bokat resan och känner naturligtvis ett visst ansvar för detta. Jag har inte gjort allting rätt men nu ska det vara OK.
 
 
Igår hade jag fått två mail med rubrikerna:
 

Flygändring för KARIN MARIA MS WALDEN EGHOLT

 

Flygändring för ESTER MARGARETA MS HALLSTROEM

 
Det kändes inte så bra. Med hjärtat i hallsgropen öppnade jag mailen. Ändringen var att vi flyger från Arlanda fem minuter senare.
 
 
Från: Estocolmo (Arlanda) Avresa: 11:50 11:55 (ändring)
 
Gissa om jag blev lättad.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha oj!

2014-02-04 @ 11:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0