Nästan klart trodde jag

När det bara är lite kvar så tror jag att jag kommer att bli klar snart.
Det sista jag gjode på lördagskvällen var att lägga på en rad med murstenar och sedan är det bara 2 rader kvar.
Det fixar jag på söndagen, tänkte jag...
 
När söndagskvällen kom, 7 skottkärror senare såg det ut som nedanoch, det är fortfarande 2 rader kvar.
Det ser kanske inte ut som om det är så stor skillnad men det är 3 skottkärror från jordhögen under påronträdet, 2 skottkärror makadam och 2 skottkärror flis.
Varje skottkärra blir 6 hinkar som ska bäras upp och hällas ut på rätt plats, det tar tid och kraft. Vädret var underbart med strålande sol.
 
Jag kan i alla fall trösta mig med dagens sparrisskörd:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0