Äntligen

Nu har jag äntligen sått några frön.
Kronärtskockor och Lobelia. 

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis Ester!
Då var det igång igen... jag säger också äntligen! Klarade sista tentan utan komplettering utan bara trevliga kommentarer. För hela fysikkursen blev det ett VG. Så nu är jag supernöjd naturkunskapslärare!
TACK för att ni har stöttat mig i mina studier med er generösa gästfrihet!
KRAM från syrran

Svar: Tack, och stort grattis till dig. Synd att du är klar, det har varit så mysigt att ha dig här. Du får hitta på någon anledning till att komma hit, och ta gärna med dig gubben.
Ester

2015-02-02 @ 21:29:21
Postat av: Sofie

Grattis Annika!

2015-02-15 @ 21:40:34
Postat av: sofie

Jag funderar på att gå på det här i år. Någon som vill följa med?
http://www.nordiskatradgardar.se

2015-02-15 @ 21:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0