Kräftskiva mm

Vi hade en härlig helg i Lejonbacken. 
Kusinerna kunde sitta i solen och prata.
 
 
Det finns inga bilder från surströmming på fredagskvällen. Men det var gott och trevligt.
Kräftorna var delikata. Simons rökta kräftor gjorde succé, och jag får be om ursäkt för min tveksamhet.
 
Våra sångerskor underhöll med skönsång.
 
På mornarna njöt jag av mitt morgondopp. Lördagsmorgonen med Karin, söndag ensam och måndag med mamma. 
 
Utsikten från brygga är fin.
 
Vi fick ihop en del lingon, mamma plockade två hinkar och Peter och jag varsin. Jag fick ihop ett par liter blåbär också.
 
Rosrabatten blev lite tillhyfsad.
 
På måndagen åkte vi til Nora och åt glass.
 
Vi promenerade till järnvägsstationen och beundrade de vackra lokstallarna.
 
 
På kvällen var himlen dramatisk, men det är svårt att göra den rättvisa med en mobilkamera.
 
Hejdå stugan, tack för i sommar. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0