Ljuset tillbaka

Tänk nu är det ljust klockan fem på eftermiddagen. Underbart.
Buxbommen är grön och fin, hoppas den klarar att det är fruset i marken samtidigt som solen skiner.
 
Det är så skönt att kunna få lite dagsljus efter jobbet.
Speciellt som jag haft en rejäl förkylning de senaste dagarna. Det var länge sedan jag kände mig så ynklig.
Tyvärr så verkar det vara smittsamt så Felix inleder sportlovet med feber och ont i halsen.
 
 
Igår var det alla hjärtans dag. Förra året blev jag uppvaktad med en popcornmaskin och iår kom min romantiska man hem med detta:
 
En ny toaborste. Tala om att vara trygg i sin relation. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Cette

Herregud. Inte för att jag firar alla hjärtans dag men om jag fått en toaborste av nån hade relationen med hen blivit minst sagt otrygg. No offence pappa.

2016-07-25 @ 20:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0