Min blogg

Jag skriver ju mest för min egen skull, men det är naturligtvis är det roligt om det finns någon anna som läser.
Allra roligast är det om du som läser detta skriver en liten kommentar någon gång ibland, jag är ju liten nyfiken på vem som tittar in här.
 
Idag har jag varit och tränat ( för 4:e gången i år). Jag började med 30 min crosstrainer, 5 minuter roddmaskin och 3 olika stationer med styrketräning för armar och ben. Så nu är jag lite matt.
Jag tar det medvetet lugnt med liten belastning eftersom jag vill bygga upp mig försiktigt och inte gå sönder igen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag brukar läsa det du skriver. Bra kämpat med träningen.

Svar: Kul. träningen ja. Målsättningen är att komma iväg några gånger i veckan,men så har det inte blivit. Men minst en gång i veckan och ett par promenader på minst 45 minuter.Och så står jag ofta och jobbar.
Ester

2016-01-21 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0