Resan har startat.

Äntligen är vi på väg. Meningen var att bilen skulle ha packats igår och vi skulle åkt till Lejonbacken i morse. Men med nästan 30- gradig värme så har allting gått i slowmotion. Igår kväll så passade Simon och jag på att plocka 4 liter röda vinbär hos grannen.
När bilen äntligen var packad så tappade Felix sin telefon i asfalten så att displayen sprack. In och hämta min gamla, stendöda samsung. Vi passade på att hämta ut mitt nya körkort, köpte ett nytt batteri till min gamla samsung och åkte till netonnet för att lämna in Felx telefon.
Till sist gick färden norrut. Vi kom ändå till Alingsås där vi stannade och åt middag.
Nu är vi mätta, samsungen vaknade till liv och fungerar ihop med Felix simkort.


Kommentarer
Postat av: Cette

Oj jösses ❤❤

2016-07-25 @ 20:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0