2018 Maj

På jobbet fick vi testa XC40, det var kul.
Janis från Tyskland bodde hos oss en vecka.
 Lite trädgårdsbilder
       
Mamma hälsade på
Vi tog en tur till Danmark
Promenad och lunch på Bakkens
Eftersom jag glömde telefonen på färjan så fick Simon, Mamma och jag ta en tur till Helsingborg och besökte Sofiero.
Vi såg Fantomen på Operan på Göteborgsoperan
Jag fyllde år och firade med famiiljen.
 Vi åkte till Lejonbacken
Där firade Bertil sin födelsedag med att hyra en grävskopa
Jag pysslade med att lägga stenarrunt sparrisland och diverse rabatter.
Hemma igen så kan vi konstatera att det blommar lite här och var. Blåregnet var inte så imponerande, men det blommade i alla fall:
Lagerhägg :
Äntligen så blommade min Bergenia:
Rhododendron
Magnolian
Uterummet
Mors dag firade vi med utflykt och picnic på Tjolöholm 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0