2019 Januari

12/1 En positiv sak med Pokemon är att Simon och jag så ofta får anledning till att besöka trädgårdsföreningen.
Kul att följa årstidsväxlingarna och inte bara vara där när det är som vackrast.
17/1 Värdens bästa mamma och jag.
 18/1 Mirjams sjuksköterskeexamensfest. Stort grattis och bra jobbat och tack för en trevlig och god fest.
 22/1 Volvos långa korridor. Den här korridoren som är 1 km lång går längs hela (ursprungliga) Torslandafabriken.
Jag var med i ett i ett projekt som hade sin lokal i ett kontor längs den här korridoren.
Perfekt att ta lunchpromenad kalla januaridagar.
Jag står i mitten av korridoren och har tagit en bild åt vardera hållet.
 27/1 Snö på Näset
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0