2019 Juli

7/7
Plantering i pallkragarna blev lite väl sen det här året
13/ 7 Nu är det dags att skörda vitlök.
Flammentanz
Peter och Simon bytte ut toaletten bredvid bastun.
16/7 Titta kullen är nytrimmad.Men varför ser man inte hur brant det är.
19/7 Peter och jag på väg till Puttgarten
På båten från Rödby
När vi handlat klart åkte vi till Köpenhamn och gick på Tivoli
20/7
Efter att ha övernattat i Köpenhamn åkte vi till Dyrehavnsbacken där vi fick se ett litet rådjur i gräset.
åt silltallrik
23//7
25/7 Hemma igen
26/7
31/7
Lejonbacken. På mammas födelsedag tjuvstartade Karin och jag med ett morgondopp.
Sedan var det dags för uppvaktning.
Mamma fick gå ut för att se sin födelsedagspresent
En säng
 Lite fiika
Sedan passade vi på att fylla släpkärran med saker som inte platsade på Lejonbacken längre och åkte till tippen i Nora.
Men visst ångrar vi oss lite.
Efter det var det dags för mig att få min 60-årspresent.
Västanå teater. Eddan
Vi bodde på Gylleby vandrarhem där jag bjöds på en fantastisk middag av Annika och Jan.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0