2022 December

Första december kom Solveig med föräldrar och Hälsade på oss.
2/12 Då fick Solveig baka lussekatter med Bisaal, Felix, Simon och mormor
Mamma hjälper också till. 
Gott med deg.
 Så här fina blev lussekatterna
 4/12 Jul på Liseberg
Kram av Lisebergskanin
lite trött efter ett tag
Solveig måste ha en bild av sina morbröder
 6/12 Nybadad
Här lekte Solveigs mamma när hon var liten
När Solveig åkt hem passade mormor på att sätta vitlök 
17/12
 Dags för gammelmormor att komma till Göteborg. Vi åt lunch i saluhallen och köpte en massa julklappar.
 23/12 Julgranen klädd
julpyntat
24/12 julafton
Peter fick fina tallrikar i juklapp
28/12 Jag halkade i snömodden på våra hala plattor och bröt handleden när jag skulle ta in tidningen .
Blev ompysslad och gipsad på mölndals sjukhus
 Snön är borta och till våren så ska stenen til vänster bort, det var den som knäckte min arm.
31/12 Nyårsafton . Dags att äta upp hummern.
 
 1/12 Soveig, Sven och Cette kom till Göteborg
4/12 På Liseberg
7/12 Solveig, Sven och Cette åkte hem
9/12 Satte vitlök 
15/12 Mamma kom med tåg.
17/12 Mamma och jag julhandlar i centrum
24/12 julafton
28/12 jag halkande och bröt handleden. Gipsades på Mölndals sjukhus
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0