2022 Juni

4/6 Nu är de murkna pallkragarna borta. Ett tips; Fösök inte odla under en stor björk.
Magnolian blommar.
Rhodedendronarna och Azalean
Mme Alfred
7/6 Äntligen så blommar klematisen som växer under hasseln.
Den lilla rosen jag fick av Felix i födelsedagspresent.
11/6 årets första dopp avklarat.
Louise Bugnet blommar
 Daldockorna blommar
18/6
Solveig, Cette och Sven kom till Göteborg för att uppvakta Simon som fyller 30 år 22 juni.
Vi firade med hamburgare.
Mums
presenter
23/6 Framme på Lejonbacken 
24/6 Midsommarafton startar med ett dopp i Norasjön
Lugnet före dansen. Sebastian laddar inför midsommarfirandet.
Blomplockning till för att klä midsommarstången.
Nu börjar det
25/6 Midsommardagen. Ett dopp i tjärnen vid Sandtäppan
 En orkidé, Skgsnycklar eller jungru Marie nycklar enligt Google Lens
27/6 Hemma igen. Nu blommar fläder och pioner
Pionen i muren blommar.
och honungsrosen
Man blir varm av trädgårdsarbete
 28/6 Albins hallon bär frukt. 
 
4/6 Planterade rosen jag fick av Felix. Tog bort sista pallkragen
7/6 Planterade Guldazalean jag fått av mamma.
10/6 Hans-Ola begravning. Jag åkte från Göteborg.
17/6 Cette och Solveig kom till Göteborg
19/6 Cette och Solveig  åkte hem
22/6 Simon fyller 30
23/6 Åkte till Lejonbacken.
24/6 Midsommarafton
27/6 Åkte hem
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0