2021 Augusti

 2/8 Tillbaka på Lejonbacken.
Inte slåss med stolar pojkar. 
Felx testar Maltes (Bertils) moppe.
Fint besök på Lejonbacken.
Morbror Simon och lilla Solveig
Taket på verandan behöver fixas. 
Härligt med sommar.
Liten ödla
Killar som grillar
Solnedgång
9/8 Vi firar 35 årig brölposdag med att åka till Köpenhamn.
Vi hittade en butik som säljer smörrebröd
Som vi åt på hotellrummet.
Sedan gick vi på Tivoli och åt  moules marinières
10/8 Åkte vi vidare till Dyrehavsbakken
och åt lunch på Köprnhamnaren i Helsingör.
Rosor från min man.
2078 Åkte Felix, Simon och jag till Örebro så att Felix kunde hämta nyckeln till sin lägenhet. Sedan åkte vi till Lejonbacken.
nu är det Bertil som är mannen på taket.
mera kantarellplockning.
Felix nya lägenhet. felix köpte ett skrivbord på Erikshjälpen som en snäll Lindesbargare körde till Örebro. 
27/8 Sista kvällen som Felix bor hemma.
 
 
 
 
 2/8 Åkte till Lejonbacken med våra pojkar
3/8 Cette och Solveig kom till Lejonbacken
4/8 Noraglass
6/8 Karl-Erik och Ann-Christin, Cecilia och Marie med döttrar hälsade på.
Cette och Solveig åkte hem.
9/8 Peter och jag åker till Köpenhamn och firar brölopsdag
10/8 Åkte hem via Bakken och Helsingör
11/8 Simon köpte cykel
16/8 slut på semestern, dags att börja jobba.
20/8 Felix Simon och jag till Örebro så att Felix kunde hämta nyckel till sin lägenhet, sedan åkte vi till Lejonbacken.
22/8 Hem igen.
28/8 Felix och jag till Örebro med Felix saker. Vi sov hos mamma.
29/8 Felix köpte mikro hos Myrorna och en köksö på IKEA.
Jag åkte hem.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0