2021 Januari

Den 2/1 åkte jag och mamma till Lindesberg. Mamma visar upp sina trasmattor som hon vävt,
Sedan åkte jag vidare till Vällingby för att hälsa på Cette med familj.
Vi köpte några trevliga gräddbakelser.
Sven bjöd på smörgåstårta
Så var det dags att åka hem, jobbigt att köra ensam från Stockholm till Göteborg i snöoväder.
Hemms vsr det vitt och fint,
16/1 Isade ur frysboxen. Bäst att passa på när det är minus 10 grader i Göteborg.
 
 Den 19/1 tog jag en promenad på morgonen innan jag började jobba. Halkade och slog i bakhuvudet så att jag blödde och fick en bula. Det gick bra och jag blev inte dålig.(Skriver för att komma ihåg när det var).
23/1 Första sådderna på gång: Kronärtskocka, tomat, humle, lobelia, dill, flitiga Lisa.
29/1 Lobelia har börjat gro. 31/1 Flitiga Lisa har grott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0