2021 September

3/9
Dags för kräftskiva på Lejonbacken. (Utan bilder)
 6/9  Stockros hemma på Näset
Jag klippte ner mina rosenvial
 Köpte en sulky så att vi ska kunna ta ta promenader när Solveig kommer 
14/9 Solveig och Cette hälsade på till Felix stora glädje.
17/9 Pers racinggrejer anländer.
Mera jobba hemifrån.
18/9 Jag planterade den lila rosen som jag fått av Sofie 
31/9 Nu börjar grannens hus ta form.
 26/9 
Felix Bonsai
Nya rabatten klar.
Mycket äpplen på Åkerö i år
29/9 Nu blommar det i fint i muren
och i rabatten
Peters racingstation börjar ta form
 
 
Torsdag 2/9 Peter och jag åker till Lejonbacken
4/9 Kräftskiva
5/9 Åkte hem
6/9 köpte en sulky så att vi ska kunna ta ta promenader när Solveig kommer 
10/9 Solveig och Cette kom
12/9 Plockade svamp i Halland (med Cette och Solveig)
14/9 Solveig och Cette åkte hem. Felix åkte hem
18/9 Planterade Sofies ros
25/9 Jag åkte till Örebro, Lindesberg och Lejonbacken
26/9 Gjorde klart nya rabatten. Åkte hem, mamma följde med.
29/9 Mamma fick spruta 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0