2022 januari

1/1 Året börjar med en promenad runt Smithska udden 
2/1 Nu ska jag äntligen göra något med garnet jag köpte på Island 1991.
4/1
Felix lilla hamster Astrid på besök i Göteborg
 5/1 Nu har fröerna kommit.
Louise beundrar mormors nya telefon.
 6/1 Promenad i Välen i solskenet.
8/1 Snöblandat regn
Felix och mormor på väg hem efter jullovet. Fikapaus på rastplats Blombacka.
 17/1 En blommande orkidé
30/1 pokemonpromenad i Välenviken, högt vattenstånd
31/1 Äntligen så blommar det. Först ut är snödropparna
 året börjar med att mamma är här och vi går promenader. 
5/1 Louise kommer hit
7/1 Loise åker hem till London
8/1 Jag skjutsar hem mamma och Felix. Mamma och jag övernattar på Tomasboda.
9/1 Jag åker hem och passar på att hälsa på min fd arbetskamrat Sören som bor på landet i Varatrakten.
25/1 Besök på kirurgmottagningen på Frölunda sjukhus inför gallstensoperationen. Vi kom fram till att jag inte behöver opereras eftersom jag inte har några problem med min gallsten.
29/1 Sådde Lobelia och kronärtskocka
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0